ES14.

Selfieklassen. // Några av de underbara människorna jag går med.
 Under de senaste dagarna har jag pratat med flera i klassen om våra första intryck av varandra. De första intryck av mina klasskamrater var enbart negativt för mig. Det kändes inte alls som att någon ville ha något med mig att göra och jag kände inte alls att jag passade in. - Jag vantrivdes så fruktansvärt mycket i klassen och detta ledde till att jag bara kunde se negativa saker hos var och en. 

 När jag inte får en bra känsla från början så drar jag mig lätt undan, jag vill inte känna att jag är i vägen för någon men idag kan jag ärligt säga att jag är jätteglad att jag höll ut och stannade kvar. Jag har en underbara klass och har fått flera jättefina vänner som jag får turen att spendera dessa tre år med!♥
 
 Ens första tanke om en människa behöver inte alls stämma, om du tror att någon ogillar dig eller inte vill ha något med dig att göra så kan det faktiskt vara så enkelt som att människan i frågan är blyg och inte törs ta första steget. Haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack för din kommentar!