It's her birthday,

Denna vackra blomma fick min syster av våra grannar(läs mamma och pappas grannar). // It's her birthday.
 Jag och Mattias åkte till Ramsjö med mamma tidigare idag. Vi åkte tillsammans med mamma och Jessica hit för att fira min andra fina syster som fyller 25 i dag!♥ Att åka till Ramsjö är att åka hem, jag trivs så jävla bra här.

 Humöret har inte alls varit på topp idag. Jag har varit allmänt sur, grinig, arg, less och trött. Jag ville inte vara bland folk överhuvudtaget idag men ändå gick jag till skolan. Usch, hatar att mensen påverkar mitt humör så fruktansvärt mycket.
 Jag behövde inte vara i skolan längre än till klockan två, då jag hade tid för samtalsterapi på psyk. Jag gick dit, väntade i tjugo minuter innan jag gick hem.
 Det var ingen som öppnade dörren och släppte in mig, inte ens dörren in till väntrummet var upplåst så jag satt och väntade utanför korridoren. Jag kan inte påstå att detta hjälpte mitt dåliga humör. Blev så less.
 Det kändes iallafall genast mycket bättre när vi kom hem till Ramsjö.♥ Jag tror jag behövde komma bort en stund för att tänka på annat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack för din kommentar!