En promenad i minusgraderna,

Tre mobilbilder från Mattias iphone. // Firade Johanna.
  Jag och Mattias klev upp och gjorde oss iordning, Vi mötte upp Marina för att gå tillsammans med henne ner till Johanna.  Det vart en extra lång promenad då vi tog en omväg för att Marina skulle posta ett brev, trots några minusgrader så värmde solen jättemycket. Riktigt skönt var det!
 Väl framme hos Johanna, födelsedagsbarnet och Mathias så blev det gofika, prat och mys med hundarna. Jättetrevligt var det! :)

 Jag har glömt kameraladdaren i Ramsjö och kameran i min mobil är jättedålig, därför blir det mestadels bilder från Mattias mobil just nu. Förhoppningsvis kan jag få tillbaka min kameraladdare redan på tisdag! *Håller tummarna* :)

Kommentarer
Postat av: Elin

lät som en mysig dag!:)
sv: tack så mycket! ja eller hur,förändring kan göra mycket :)

Svar: De var det! :) Ja verkligen, himlans roligt också! :)
Emma Olsson

2015-01-26 @ 16:56:39 / URL: http://bbaraaelin.blogg.se
Postat av: Linnea

Åh så gott det ser ut! :)
Hoppas att du får en fortsatt trevlig dag! :)
Kram!

Svar: Det var det verkligen! :) Tack, desamma!
Emma Olsson

2015-01-28 @ 20:10:42 / URL: http://erne.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack för din kommentar!