En solig vintermorgon,

Daimglass. // En solig vintermorgon. (fortfarande dåliga mobilbilder,)
 Vädret igår var helt oslagbart, solen sken hela dagen och värmde på. Riktigt skönt med andra ord!

  Jag har iallafall dragit på mig en förkylning, detta är inte alls rätt tillfälle att bli sjuk då Mattias fyller år på lördag och vi ska fira honom. Förhoppningsvis är detta något som går över relativt snabbt.
 Imorse lyckades vi försova oss också, klev upp nästan en timme senare än vad som var meningen men vi gjorde oss iordning och gick till skolan.  Jag orkade mig igenom hela dagen trots att jag har känt mig jätte hängig, blir som ett litet barn när jag är sjuk. Haha, tycker så himla synd om mig själv :')  

 Tidigare ikväll smög jag mig bort på Delins och köpte med mig en förpackning med daimglass till mig och Mattias, jag tyckte att vi var värda den.♥  Jag och mitt hjärta ska snart förflytta oss till sängen för vår dagliga dos av sömn och sen får vi se imorgon om jag går till skolan eller inte, det beror helt på hur jag känner mig i förkylningen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack för din kommentar!