Mitt 2014.

Var du gladare eller ledsnare 2014 jämfört med tidigare år?
 
Det är en svår fråga. När jag har varit glad så har jag varit riktigt glad och när jag har varit ledsen så har jag varit riktigt ledsen.  Hösten har iallafall varit värst, mår alltid sämre när höstmörkret kommer.

Vad fick dig att må bra?
 Alla fina sommardagar och alla fina människor som har funnits där för mig.♥

Ditt bästa minne från sommaren 2014?
 
När jag och Mattias var husvakt åt några kompisar till familjen, jag mådde så jävla bra och varje dag kändes som en saga.
 
Vem har du umgåtts med mest?
 Min fina Mattias, min fina familj och bästa Sandra!

Gjorde du något 2014 som du aldrig gjort förut?
 Jag blev sambo.  Ordet "sambo" får mig att le, det är så mysigt att ha något eget med sin kärlek!
 
Vilka ser du som de största händelserna under året?
 Att jag skaffade en systemkamera i början på året(som har blivit använd väldigt flitigt), flyttade ihop med min pojkvän & började gymnasiet igen.

Vad är du mest stolt över?
 Att jag gjorde ett nytt försök med gymnasiet, ett beslut som jag fortfarande är nöjd med. Jag har nu gått min första termin på estetiska programet med inrikting media! :D

Har du haft ett förhållande under 2014?
 Ja. Har varit tillsammans med min prins i över två år och fyra månader!♥
 
Lärde du känna några nya människor?
 Jag har träffat en hel del nya människor men de som har gjort störst intryck på mig är de goa människorna som jag går i skolan med. Några speciella guldkorn har jag verkligen klickat med i klassen, tillexempel mina mosquitoes! :*

Vad tänker du göra annorlunda nästa år?
 Jag tänker lägga ner mer energi på att göra saker som jag verkligen tycker om och/eller vill pröva på och skapa minnen för livet!

Saknade du någon?
 Jag saknade min fina mormor, henne har jag saknat sedan 1 November 2012 och jag kommer aldrig sluta sakna henne. Hennes mjuka kinder och varma kramar.
 
  Denna lista skulle upp tidigare men blogg.se funkade inte för mig just då.

Kommentarer
Postat av: josefine

skönt att du verkar ha haft ett bra år! hoppas du får ett ännu bättre 2015 :)

Svar: Ja, har varit ett väldigt blandat år men mestadels bra! Ååh tack sötnos, desamma! :D
Emma Olsson

2015-01-07 @ 12:56:42 / URL: http://strigidae.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack för din kommentar!