Mitt vackra Ramsjö,

 I fredags fick jag och Mattias skjuts av min kusin hem till Ramsjö, vi har spenderat våran helg här med mina fina föräldrar och min goa syster.

Under fredagskvällen klädde jag och Mattias på oss varma kläder för att gå ut och göra en snölykta. Den vart jättefin, som ni kan se på bilden.
 Efter vår kreaktiva handling som slutade i en vacker lykta så plumsade vi ut i snön. Vi låg bredvid varandra och kollade på stjärnorna. Det var faktiskt jättemysigt och under lördagen plumsade vi ut i snön ännu en gång men inte på grund av stjärnorna utan vi skulle skotta fram skotern.
   Den fungerar inte riktigt som den ska(vi får inte igång den överhuvudtaget) men pappa ska beställe hem det som behövs bytas så förhoppningsvis kan vi sticka ut med skotern nästa gång vi kommer hit. Jag längtar! :D
 
  Igår(lördag) så blev det iallafall tacomys och spelkväll, medans vi idag bara har myst och ska snart kolla på Horrible bosses 2 ! ;)

Kommentarer
Postat av: Kajsa

så fina bilder !!

Svar: Tack goa du! :)
Emma Olsson

2015-01-19 @ 03:42:37 / URL: http://wanderlustes.blogg.se/
Postat av: ɑ n n i k ɑ

Fina bilder!

Svar: Men tack! :D
Emma Olsson

2015-01-19 @ 15:43:26 / URL: http://blogofphoto.webblogg.se
Postat av: Annie - Fotograf i Linköping & Stockholm

Mysigt med snölykta :)

Svar: Jättemysigt faktiskt! :)
Emma Olsson

2015-01-24 @ 20:34:40 / URL: http://blogg.anniesfotografier.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack för din kommentar!