Rosa tulpaner och levande ljus.

Vackra tulpaner som Marina hade fått. // Levande ljus på mitt tvrumsbord.
  Igår fyllde min kära svärmor alltså 50 år, vi klev upp, gjorde oss iordning och gick dit strax därefter (läs, att jag spenderade halva morgonen med att få upp Mattias, har aldrig träffat en människa som är lika morgontrött som honom). 
   Vi hann knappt innanför dörren hos Marina innan det började dyka upp folk. Det blev fika, massor av småkakor rättare sagt och självklart slank det ner en bit tårta. ;)
  Som alla vet så är jag en riktig sucker för småkakor, älskar kakor! Men hur klyschigt det än må låta så börjar jag detta år med inställningen "New year, new me".
 
  Idag har jag börjat räkna kalorier igen, sist jag gjorde det så gick jag ner fem kilo innan jag började lata mig igen men denna gången tänker jag inte ge upp.  Jag har ett enda nyårslöfte för iår, att ta hand om mig själv och gå ner i vikt.  Istället för att ha flera nyårslöften så fokuserar jag på mina mål och förhoppningar, därför tänker jag spendera detta år med att göra saker som jag verkligen tycker om att göra och/eller som jag vill pröva på att göra. 
 
Har ni några nyårslöften eller mål för detta år?

Kommentarer
Postat av: Koffe - fotoblogg

Så stämningsfullt, himla fint

Svar: Tack, det var det verkligen! :)
Emma Olsson

2015-01-17 @ 19:32:36 / URL: http://fotokoffe.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack för din kommentar!