I VECKA TJUGOTVÅ

Johanna. // V.22
Idag tog jag mig tid och fotade Johanna, Mattias fina storasyster som väntar sitt första barn. Johanna är nu i vecka tjugotvå och är beräknad att få i oktober. Jag är så glad för hennes skull, och för Mattias skull som ska bli morbror åt den livliga lilla tjejen som ligger där inne som jag får äran att bli moster/tant - Emma till! :D

 & samtidigt som jag skriver detta befinner sig min älskade bror och hans fina flickvän på förlossningen i Hudiksvall. Jag är så jävla glad för deras skull och att jag, vilken sekund som helst kommer att bli faster till en liten pojke är helt galet. Jag längtar så tills att jag får träffa honom! :'D 

Kommentarer
Postat av: Malin Jonasson

Vad spännande -hoppas det går bra för dem alla. Och grattis till titeln faster. Kram! <3

Svar: Ja, tidigt imorgon (mellan 5-6) kom det en liten pojke till världen, så underbar och fin & jag får nu kalla mig för faster! :'D <3
Emma Olsson

2015-06-25 @ 14:23:37 / URL: http://www.jonasson-malin.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack för din kommentar!