STUDENTEN 2015

Min fina student. // Jag och mitt hjärta.
 I fredags tog min fina Mattias studenten. Studentveckan har ägt rum och jag har spenderat min vecka med att fira min älskling och alla andra studenter.

  Veckan började med mösspåtagning på måndagen och fortsatte med firande hemma hos oss innan vi stack vidare till Nore. Tisdagen var lugn, vilket även början av onsdagskvällen var, innan vi gick ut på krogen, träffade massor av roligt folk och dansade som idioter. Hade skitroligt och när jag vaknade på torsdagen var jag på gränsen mellan full och bakfull men jag gick till skolan ändå, sen vidare hem där jag möttes av Mattias och hans klasskompisar André och Markus som fortfarande låg och sov (vilket dom också gjorde när jag gick till skolan) haha, jävla slöfockar men när jag väl kom hem vaknade dom till liv och vi gjorde iordning tacos, vi åt och sen gick vi och la oss igen haha.
Studenten 2015. // Utspring och flak.
 Efter utspringet i fredags började det riktiga firandet för Mattias. Efter utspringet och studenten möttes våra familjer upp hemma hos oss, vi fikade, grinade, kramades och skrattade. Det var så roligt med en dag som vi firade bara för hans skull, han har gjort det så bra och jag är så jävla stolt över honom! ♥ Jag älskar dig Mattias!

Kommentarer
Postat av: Nora Bååth

Stort grattis till honom och riktigt fina bilder :D

Svar: Ja! Ååh tack, vad glad jag blir! :D
Emma Olsson

2015-06-14 @ 19:24:49 / URL: http://nora.weuntd.com
Postat av: sofiaa

Åh, vilka härliga bilder! Riktigt festliga :D

Svar: Ååh tack, ja och alla var så glada, glädjen smittade verkligen av sig! :D
Emma Olsson

2015-06-14 @ 22:45:21 / URL: http://cmyk.blogg.se/
Postat av: ajabajamamma.blogg.se

Vilka härliga bilder ! :) man drömmer sig verkligen tillbaka, en riktigt rolig dag!

Svar: Eller hur? Det var underbart, alla var så jävla glada och lyckan var totalt! :D
Emma Olsson

2015-06-15 @ 13:04:35 / URL: http://ajabajamamma.blogg.se/
Postat av: Caroline Blomberg

Ser för underbart ut!

Svar: Ååh tack! :D
Emma Olsson

2015-06-15 @ 18:06:21 / URL: http://carolineblombergs.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack för din kommentar!