Föreläsning och umo.

Glass i vårsolen. //
Efter lunch idag gick jag, min klass och flera andra ner på Ljusdal för en föreläsning, med ingen mindre än Petter Alexis, riktigt roligt och intressant. Jag som även har lyssnar på Petter till och från i flera år tyckte det var extra kul!
 Efter föreläsningen gick jag till umo, där jag hade tid för att prata och ta ut p-staven. En av de biverkningarna man kan få från p-stavar kan vara att man får problem med bla. ysel, därför valde jag att ta ut staven i förtid för att se om den spelar in i min yrsel. Jag mådde inte alls bra och ville inte behöva vara själv medans jag väntade på att få ta ut staven(behövde vänta på att bedövningen skulle verka).  Min fina, fina Mattias mötte därför upp mig, vi fikade och umgicks tills det var dags att ta ut staven och efter att p-staven var ute så gick vi hem till oss igen och myste ner oss i soffan. ♥♥

Kommentarer
Postat av: Amanda Jona [SPONTAN]

Så härligt med sol! :)

Svar: Ja verkligen, speciellt när vädret är så konstigt! :o
Emma Olsson

2015-03-26 @ 12:20:42 / URL: http://spontan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack för din kommentar!