Min trygghet.

Igår, fredag gjorde jag mig iordning och gick till skolan för att hämta uppgifter från den gångna veckan(då jag var har varit hemma hela veckan). Benen ville inte riktigt bära mig och det tog emot så mycket att gå dit. Kände mig så gråtfärdig hela tiden.
  Jag hämtade iallafall uppgifterna och passade på att hälsa på min klass, mådde dåligt men blev överröst av så mycket kärlek när mina fina flickor sprang fram och gav mig en gruppkram. Har saknat dem så mycket! Min fina klass! 
  Vid tvåtiden gick jag från skolan vidare till sjukhuset, där jag går en gång i veckan på samtalsterapi. Hade sån ångest, vi satt och pratade en stund innan vi gick ut i finvädret. Kvinnan som jag pratar med vet att jag har svårt att lämna min trygghet (min trygga zon) och därför har vi tillsammans bestämt att vi ska börja gå ut och gå.
 Min trygga zon är alltså min lägenhet. Här om dagen tillexempel började jag gråta när mamma, som var på besök och jag skulle gå på Delins. Det kändes jättejobbigt att gå dit, och då är det ungefär tjugo meter från våran lägenhet till Delins.  Jag blir alltid såhär efter att jag har haft en panikattack, blir så otroligt rädd att jag bara bryter ihop och börjar gråta. Extra rädd blir jag efter att jag blivit så yr att jag inte kan stå. Hatar det.

Idag är det iallafall Lördag (dock är klockan efter 00.00 så egentligen är det söndag) och jag har bara varit hemma med mitt hjärta. Under eftermiddagen så hjälptes jag och Mattias åt att göra tacos och sen lät jag maten sjunka lite innan jag tog ett varmt bad. Har även hunnit klippa min fina och tillsammans har vi kollat på melodifestivalen.♥ 

Kommentarer
Postat av: N

Myys med tacos och mello :)

Svar: Det var det verkligen! :)
Emma Olsson

2015-03-15 @ 02:17:52 / URL: http://nouw.com/nathaliemaria

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack för din kommentar!