Kolsvedjaberget,

Bilder från dagens utflykt. // Kolsvedjaberget.
Jag och några klasskompisar pratade om att vi borde hitta på något under helgen, och därför gick jag, Anna, Maja, Moa och Karin upp på Kolsvedjaberget idag (läs att vi åkte bil med Annas morfar haha).
 Vi gillade korv, åt kakor, pratade och skrattade! :') ♥  Det var jättemysigt att få umgås med mina fina vänner utanför skolan också. Är jätteglad att jag kom iväg också, med tanke på hur ångesten ständigt gjort sig påmind under de senaste veckorna. Idag var inget undantag men jag gick emot ångesten och hade en jättetrevlig dag!

Jag kan iallafall berätta att när vi satt där uppe på kolsvedja och pratade så kom det en lös hund lunkandes, jättsmysig, glad och social men hon tog min korv haha. Jag hade alltså med mig en halv falukorv, som jag hunnit äta två-tre bitar av och den tog hon och sprang iväg med hahah. Jag kunde absolut inte sluta skratta! :'D

Kommentarer
Postat av: MATILDA ROSQVIST

Härliga bilder! :)

Svar: Men tack! :D
Emma Olsson

2015-03-24 @ 17:47:18 / URL: http://matildays.se
Postat av: Fotograf Yohanna Mårtensson - Fotograf i Hälsingland

Åhh utsikten är så fin därifrån! :)

Svar: Ja verkligen, en av mina absoluta favoritplatser här i Ljusdal! :)
Emma Olsson

2015-03-31 @ 15:51:42 / URL: http://yohannafotograferar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack för din kommentar!