Mitt mående,

Imorse satte jag mig i dörröppningen av våran franska balkong och åt frukost i solen.
  På twitter imorse skrev jag, "Sitter i solen och ler för att försöka känna mig glad, men jag är inte glad. Med ett leende på läpparna vill jag bara gråta."

Några timmar efter inlägget i söndags så börjde jag att känna mig yr. Jag visste att jag hade ätit dåligt så jag stöttade mig mot bordet, grinade och åt rester från dagen innan.
 Mattias hjälpte mig först till toaletten och sen vidare till sängen, och ja, jag vet mycket väl att en panikattack alltid går över men just där och då så visste jag inte vad jag skulle ta mig till. Jag var så rädd.
 Jag kunde inte sluta gråta men Mattias höll om mig, påminde mig om att andas och ta det lugnt, han förklarade att han älskade mig och att det skulle gå över. Vad skulle jag gjort utan honom?

 Idag är det onsdag och jag har fortfarande inte varit på skolan under denna vecka. Jag har inte alls mått bra och jag kan inte tala för någon annan men efter att jag har haft en panikattack så blir jag så otroligt trött, både psykiskt och fysiskt.
 Efter söndagen har jag känt mig helt i obalans, rädd, ledsen och konstant gråtfärdig(detta var enkla förklaringar till hur jag mått/mår). Jag förstår inte varför jag ens ska behöva må såhär, jag vill inte behöva må dåligt längre.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag hoppas så innerligt att du snart blir kvitt detta mående. Här kommer en stor kram från mig!

Svar: Det hoppas jag också, blir så trött av att må såhär! Kramar! <3
Emma Olsson

2015-03-12 @ 22:03:51 / URL: http://www.jonasson-malin.blogspot.com
Postat av: Malin Jonasson

Var jag som kommentera innan, vet inte varför det blev anonym. :-) Hoppas du får en fin dag och att solen skiner på dig. Kram! <3

Svar: Tack finaste du! <3 <3
Emma Olsson

2015-03-13 @ 12:58:31 / URL: http://www.jonasson-malin.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack för din kommentar!