Älgmöte med en barndomsvän.

Älgmöte. // Fredag.
Under fredagskvällen åkte jag ut med min fina barndomsvän Josefin och kollade efter djur. Vi fick syn på två orrar och en älg, och självklart hade jag kameran med mig, orrarna var dock lite för snabba för mig men älgen fastnade på några bilder! ;) Utbudet av djur var inte så stort men det spelade absolut ingen roll, det var så mysigt att bara åka runt och prata ikapp om allt som hänt och skrattade minsann tills att magen gjorde ont, hon lyser verkligen upp ens tillvaro! :')

Kommentarer
Postat av: corneliaeriksson.blogg.se

Vad roligt att se en älg, de är verkligen fina! :)

Svar: Ja det är det, blir alltid lika glad, de är så ståtliga på något sätt! :)
Emma Olsson

2015-05-18 @ 19:33:59 / URL: http://corneliaeriksson.blogg.se/
Postat av: hmle. None

älgar är verkligen mäktiga djur

Svar: Ja, verkligen! :)
Emma Olsson

2015-05-18 @ 22:34:17 / URL: http://respirato.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack för din kommentar!