Rabarbertårta.

Rabarbertårta. // Födelsedagsfirande, i efterskott.
Igår, lördag åkte jag och hjärtat hem till Ramsjö. Vi åkte dit för att fira min födelsedag i efterskott (och nu jävlar har jag handlat på systemet för första gången. Var så jävla nervös haha) med familj, släkt och vänner. Det var verkligen jättemysigt och vi har alltid så jävla roligt när vi samlas allihopa!
  
 Igår bjöd min fina syster oss på en jättegod tårta iallafall som bestod av en chokladbotten, vitchoklad-mouse med någon smör-hallonkräm(?) som var supergod! Och idag gjorde hon tårta nummer två, en rabarbertårta! Hon är så jävla duktig på att baka min syster, jag har inte alls fått den genen iallafall. Jag klarar av att göra chokladbollar och kolakakor, (med hjälp av recept) men längre än så sträcker jag mig inte utan hennes sällskap! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack för din kommentar!